måndag 19 december 2011

Nedräkning

Hade en bra helg :) I fredags var vi ute och på lördagdag gick vi till en turistshop i DC. Jag köpte en Dc t-shirt att sova i och ett shot glas. Har tänkt länge på att samla på shotglas från platser jag reser till. Börjar lite sent dock, kommer inte få några från Philidalphia, San Fransisco eller New Orelans.. Linda kommer köpa min Boston :)

På kvällen var jag Nadji, Lilia och Nicole hos Atlethia och snacka skit in på småtimmarna

På söndag köpte jag lite julklappar, kolla på film med Nadji och Nicole och spela basket med Patrick

NU kollar jag på Gossip Girl, har haft ont i hvúvudet och min hals är svullen. Hoppas jag inte blir sjuk.. Imorgon ska jag på kareoke! Ska bli kul :D

PÅ lördag kommer LINDA :D

Nu är det bara jul, nyår och min sista helg kvar...!!! Skrämande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar