tisdag 19 juli 2011

Jobb dag 2

Jag och A (4 år) gjorde svenska pannkakor idag. N (pappan) kom med chokladbita som jag la på och rullade ihop pankakan. Han älska det! Så vi gjorde några till och tog med till brorsorna när vi hämta upp dem.

Träffa precis Maria (från orientation. Såå skönt att träffa någon man känner från innan och klickar bra med. Har inte klickat 100 med någon här än... Men det kommer väl :)

Kan tillägga att jag älskar min nya familj! De är sjukt trevliga och vi kommer jättebra överens. Mamman sa idag att de inte känns som att jag har varit här mindre än en vecka. I nickade instämmande och L sa att de var som att jag varit här 10 000 veckor haha. A tilläger "men.. hon vet ju inte var något ligger.." (han fick hitta allt åt mig när vi laga pannkakor) Jag trivs jättebra md dem och har roligare med ungarna än vad jag någonsin har haft med mina förra barn. Missförstå mig inte, min förra familj var jättebra och jag tycker mycket bra om dem. Fast jag klickar bättre med denna.

I en perfekt värld skulle jag bo i denna familj, i denna förort men att den låg utanför NYC istället för DC. Och att mina fina vänner bodde här förstås. Linda skicka precis att hon inte tycker om distansförhålanden, inte jag heller... Men nästa vecka kommer förhoppningsvis hon och fina Yvonne hit!

PS ska ta kort på bilen och lägga upp. Ni får se sen varför ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar