söndag 24 juli 2011

Poolparty

Det är söndag, klockan är snart 20.00 och jag är på väg att lägga mig. Helgen slutade inte riktigt som jag trodde. Jag var inbjuden på en filmkväll på lördagkvällen och cluster-möte på söndagen. Lördag dag spenderades delvis på Starbuck med Nicole och slutade inte med filmkväll utan på ett poolparty 20 minuter bort. Det var väldigt kul. Vi kom hem runt två och en smått virrig Lilia, som tänkt totalt fel, fick spenerade natten hos mig. Jag gick sedan upp 6.00 för att skjussa henne till Nicoles hus där hennes bil var så hon kunde komma hem innan hon skulle bli upphämtad för att åka till cluster-mötet.
Alltså gick jag upp 6.00 för att paddla kanot och kom hem 18.00. Därför är det läggdags nu tycker jag haha

Nästa helg kommer Linda och Yvonne hit!! Längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar