fredag 29 april 2011

Detta inlägg började jag skriva förra veckan när datorn dog.

Fredagen stavas LADY GAGA! Linda sov över hos mig torsdag till fredag och fredagen spenderades med göra os iordning för kvällen. Måste säga att Gaga kan konsten att underhålla. Hon kan dansa och har en röst kapacitet som en operasångare, det är inget man tänker på när hon sjunger sina party-sånger.

I lördags åkte jag in tidigt för att träffa saknade Emma. Vi strosade runt större delen av dagen, kollade i affärer och pratade. Vid fem åkte vi tillbaka till hennes hotel och så följde jag med hennes familj ut för att äta. Efter middagen skulle de på en broadway show så jag spenderade tre timmar på Emmas hotelrum och kollade på House. Men det gjorde mig ingenting. När showen var slut mötte vi upp Felipe och gick till en bar där hans vänner satt. sedan drog vi vidare till Soho Grand hotel som hade en club. När vi sa hej då känndes det inte som att vi sa det för ett år framåt. Så lustigt ändå, men det är bra att skype finns!

Idag var det påskmiddag hemma hos v-familjen. Farmor, farfar och grandma Terri, och en släkting jag inte träffat förut var här. Det var verkligen inte samma påskrätter som vi äter hemma. Jag vet inte hur traditionella dessa rätter var men det vi åt skinka (honungs glaserad, väldigt god då jag inte tycker om skinkan vi äter på jul) någon majspudding, någon grönsaksgrej och sötpotatis i sirap med marshmellows på.

Jag ser inte fram emot denna vecka. Barnen har spring break, så de kommer vara hemma hela veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar