torsdag 21 april 2011

Rastlös och uttråkad

Jag är rastlös. Jag hade tänkt att åka till Linda vid fem, men Sandra fråga om skjuss och jag tänkte jag kan vänta till sex då hon slutar. Sen ville Kajsa också åka med mig eftersom hon inte har någon GPS och inte varit hos Linda förut. Kajsa har dock inte slutat än (klocken är 7) så nu sitter jag här och gör det jag alltid gör när jag är rastlös och uttråkas, äter. AHHHH, det måste få ett slut. Kan trösta mig med att det inte är kakor eller godis jag äter utan mjölk med KIX och äpple. Jag är inte ens hungrig, jag är mätt! Jag har ett behov att tugga på något, undra hur Freud skulle förklara de? Inser ni hur uttråkad jag är när jag sitter och skriver om Freud?

Linda är ledig imorgon så hon kommer med mig hem och sover här för imorgon är det LADY GAGA! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar