tisdag 5 april 2011

Wochenende

Det har varit en lugn och rolig helg.

I fredags var det tacokväll hos Erica. Där åt vi tills vi sprack. Sedan såg Linda över hos mig (vet inte senast jag sov hemma på en fredag?) och så åkte vi till Garden state plaza mallet med Kajsa på lördagen. Vid 5 åkte Kajsa för att kolla på sitt värdbarns uppvisning. Jag och Linda gick på The kings speech som inte var lika bra som jag trott. Det hände inte så mycket, men det var en fin historia ch mycket bra skådespeleri.

När jag och Linda kom hem till mig runt nio på kvällen satt min v-familj och grillade marshmallows ute. Vi satte oss med dem ett tag och gick sedan in och kollade upp tågen inför morgondagen samt lägga oss.

På söndagen var vi i NYC. Vi kollade in den svenska kyrkan och åt brasiliansk mat. När vi tog tåget hem missade vi andra tåget när vi bytte. Vi fick vänta en timme, men tiden går fort när man kan konsten att underhålla sig. Det var en kille som trodde vi pratade franska haha.

Idag regnar det...

I helgen får jag träffa LINAAA!! Kommer bli så awesome!!! (eftersom jag får de svenska grejerna jag beställt, Lina i sig är inte så intressant. Nejdå) Och Linda fyller år på söndag :)

1 kommentar: