tisdag 11 oktober 2011

En bra och en dålig nyhet

Dålig: Hela NBA första två veckor är inställda på grund av strejk (ish).. Jävla pengakåta jävlar. Det betyder att matchen jag skulle gå på är inställd och det finns ingen annan som passar förren 8 januari, tre dagar innan jag åker..  Då kommer jag nog knappast ha tid att gå..


Bra: Sverige vann över Holland!! Älska minen på holländska N när jag meddelade det för hela familjen  vid middagsbordet. N kollade förnedrad ner i bordet och försökte komma med löjliga bortförklaringar.

1 kommentar:

  1. Javisst. Världens (näst)bästa fotbollslandslag kan behöva få sin två år långa svit av idel vinster spräckt. Och varför inte när Zlatan är borta. Av de tio tävlingsmatcher som Zlatan varit borta har Sverige VUNNIT nio. Jag tolkar det så att då skärper sej de övriga och inser att de måste anstränga sig och inte överlåta till Z att fixa't. Sverige är lika bra som Italien på att hanka sig fram....


    Il Papa

    SvaraRadera