torsdag 9 juni 2011

Familj-update

Ska skypa med en familj i morgon morgon. Vet inte om jag vill ha dem dock, men det skadar inte att prata. De bor i bra till, nära till stranden, gå avstånd till tågstationen (40 min från NYC) och det bor många au pairer i det området.

MEN. Har inte sett på maken till upptagen familj. Jag kommer jobba tillsammans med mamman (som jobbar deltid). De har fyra ungar. Äldsta sonen (11) spelar ishockey, fotboll, svart bälte i tae kwon do och tennis.

Den äldsta flickan (10) är med i TVÅ ishockey lag (pojk och flick), fotboll, dans, piano, simmning, svart bälte i tae kwon do. "På sin fritid gillar hon att.." Vilken jävla fritid??

De andra är 8 och 6 och är inte mycket sämre de.

Jag kommer jobba till tidigaste 8 och några helger. Nja, det lutar mot ett nej.. (jag kom ändå inte hit för att jobba, hehe)

1 kommentar:

  1. LOL you must be joking! eh eh?

    Kan väl vara nyttigt med erfarenhet fr både lätt och tungt? hehe

    Pappa

    SvaraRadera