måndag 20 juni 2011

Ny familj

Jag har slutat att vara säker på att jag kommer att hitta en familj i området. Min counsler ringde idag och sa att hon vill vidga min rematch till hela USA istället för bara lokalt. Så idag ringde en counsler i Florida och fråga om jag var intresserad av hennes familj. Jag sa att jag kunde prata med dem och att de kunde ringa efter 7 pm. De har inte ringt än (9pm), men det har ringt några gånger på hemtelefonen. Varje gång jag svarat hör man inget i andra änden, kanske är dem?

Familjen verkar svinrika och har en pojke med värsta IQ. Mamman var väldigt jordnära och dålig på att laga mat.
Om det inte blir runt NY så vill jag hamna i Florida. Men jag hoppas hoppas hoppas på en familj här!!

1 kommentar:

  1. Hoppas hoppas hoppas verkligen att du får vara kvar i NJ/NY! (L)

    SvaraRadera