onsdag 22 juni 2011

Sommarlov? Inte nu igen!

Jag är trött, inte så konstigt kanske när jag jobbar 11-13 timmar per dag. Jag saknar kollegor, man blir ganska konstig i huvudet att inte få prata med en normal människa 13 timmar om dagen. Det, det faktum att fortfarande inte har en aning om vart jag är om 2,5 veckor och att min familj kommer snart (då inser man hur mycket man saknar dem) har gjort den här dagen till en mindre bra dag.

Vad mer som suger med att jobba så mycket är att jag inte hinner gå till gymet eller skypa...

Men nu har det går mer än halvvägs till helgen! Helg, gud vad jag behöver det. Och denna helg ser jag mycket fram emot. Midsommarfirande på fredag (Sebastian Ingrosso som DJ! Att Alcazar ska uppträda vill jag helst glömma) och Julia är ensam hemma på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar