onsdag 21 september 2011

Gå? När det finns bil? Va?

Jag gillar verkligen att allt är mycket närmare här. I NJ kändes det som ett mission att gå ut på vardagar  (lite överdrivet). Men här kan jag bara gå till Starbucks 10 min bort, Nadji 5 min, jag och Louise har upptäckt att det bara tar 20 min att gå mellan oss :)

Imorgon ska jag möta Louise och Mariana på Panera Bread, som ligger precis vid A:s skola. Praktiskt.

Jag vet inte om jag kommer att skaffa ett gym. Nu är vädret perfekt för att power-walka och när det blir kallt tänkte jag snylta på Louises hemma gym.
N skicka en länk till mig om 80 % rabbat på boot-camp. Var faktiskt ganska frestande att göra det en månad. Men tiden 5.45-6.45 skrämde bort mig. Jag tänker inte gå upp kl 5, 5 dagar i veckan i en månads tid...!

Mina och Louises barn går på samma skola. De brukar gå till skolan, mina åker bil. Jag tänker ändå försöka gå och hämta dem och lämna bilen hemma.
" Fast inte på onsdagar dårå, då är det early realilse (de slutar 1.30)  så då måste vi åka direkt från A:s skola. Juste, på tisdagar och torsdagar måste vi ju åka direkt från skolan till simmningen.. Och på fredagar hämtar inte jag dem.. men måndagar. MÅNDAGAR då ska jag minnas gå och hämta dem!"
Sen får vi se om det regnar då eller inte... HAHA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar