lördag 17 september 2011

TJENA MITT BENA

Tänkte bara säga hej!





Min touchpad på datorn har slutat fungera, använder en mus för tillfället. Oturen har förföljt mig sedan jag flytta till Arlington. Är lite nervös att hoppa fallskärm (har inte bokat än men snaaart) med ända anledningen att jag har haft så mycket otur på senaste tiden. Har kommit till det stadiet att jag inte blir förvånad vad som än händer.


1. Hade sönder ena backspegeln
2. Bilen blev bortbogserad
3. Blev stannad av en militär, råkat svänga in på federal någonting
4. Krascha hela bilen
5. Var sjuk i tre veckor
6. Fick röda utslag över hela kroppen av antibiotikan som varade i 5 dar
7. Fick blåsor som jag fortfarande har märken av, kommer få fint ärr
8. Åkte med 5 ungar till bouncy place 30 min bort. Det tog oss en timme och komma dit, jag hade glömt biljetterna...
9. Har varit fast i fler trafik köer än jag kan räkna
10. Datorn krashade
11. Efter två veckor måste jag lämna in den nya datorn
12. Jag har tappat bort hemnyckeln 

4 kommentarer:

  1. hahaha nej men guuuuud din stackare ! det var fan det värsta jag hört!

    SvaraRadera
  2. eller vet du va: se det possitivt, du blev iallafall inte uppsprängd den 11 september när du var i nyc

    SvaraRadera
  3. That's the spirit:
    Foten i kläm? Jajamensan!

    Il Papa

    men det där med fallskärmshoppning kan du väl vänta med tills det har jävlats över?

    SvaraRadera