tisdag 6 september 2011

I'm back on track!

Sååå skönt att ha egen dator!

Blev liten besviken när jag fick veta att A börjar skolan nästa vecka.. Trodde alla tre började idag.
Jag och Nadji ska ge oss ut på jakt efter ett bra gym, måste komma igång nu efter nästan tre månader av dvala.

Ikväll umgicks jag med Nadji på Starbucks, imorgon är det filmkväll hos mig och på torsdag tänkte jag spela fotboll (de ska regna dock.. hoppas de spelar. Hemma skulle jag inte oroa mig men här är alla få förlamade så fort de inte är sol ute) annars hoppas jag på att se sista harry potter filmen i 3D. Är nog sista som inte sett den, Nadji sa att hon kunde se den med mig för att hon har inte sett den i 3D.

På fredag åker jag till NYC!!!! Känns som att jag åker hem! Kan inte vänta tills jag får se alla (som är kvar haha) och uppleva staden! På fredagen ska jag träffa Felipe och på lördagen bär de direkt av till Lindas hus :D Som på gamla goda tiden, vill ha fredag nu! Jag kommer kunna åka redan 3.30 pm och får skjuss till stationen av mina snälla v-föräldrar. Saknar min galna blonda partner in crime!

1 kommentar:

  1. hahaha din galna blonda partner in crime saknar sin brunett också!

    SvaraRadera