tisdag 15 mars 2011

Känns det igen?

Idag var Linda hos mig. Vi står i köket när jag säger "jag kanske ska se om hundarna vill ut igen". " De är redan ute" säger Linda. Precis när jag sa det hade hundarna på något sätt lyckats öppna framdörren och sprungit ut. Eftersom en kille skulle komma och kolla på kylskåpet var Linda tvungen att stanna inne. Jag springer ut som en galning. Tillslut ser jag dem lååångt borta i slutet av gatan. Jag börjar springa när en vänlig själ i bil säger att jag aldrig kommer hinna och erbjuder skjuss. Vi åker ifatt hundarna där de har hittat en annan hund de nosar på och en trädgård att gräva i. Keira kommer när jag ropar och Ty var ganska snäll den här gången och retades inte allför mycket med mig innan han lär sig bindas.

Väl tillbaka har kylskåpskillen kommit. Vår kylskåpsdörr ramlade lustigt av igår! Nu får vi gå en vecka utan kylskåpsdörr... tur att de har en extra i garaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar