onsdag 2 mars 2011

Tur i oturen

Idag skulle städarna komma 9.30. Då ska jag antingen vara hemma eller så lämnar jag dörren olåst. 10.00 hade de fortfarande inte kommit och eftersom mitt träningspass börjar 10.15 så åkte jag iväg, men glömde lämna dörren olåst.... Det kom jag inte på förren jag redan tränat klart och gick in i omklädningrummet.. Jag rusade hem och ringde M som inte svarade. Så jag skickade ett mail till henne, hon brukar vara snabb på att svara på mail. Jag skrev hur dum jag kännde mig och satte igång med mission dammsuga och våttorka hela huset! När jag var klar med deras sovrum kollade jag om jag fått något svar. Det hade jag: Oro dig inte, det är nästa onsdag de kommer.
Gud vad lättad jag blev!!

Nu ska jag gå till gymet och hämta min pånbok jag glömde i all hast!
De var lite kul när gymmet ringer och säger : You are lucky even if you don't know it yet" Åh, har jag vunnit något tänkte jag.... haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar