söndag 27 februari 2011

Med en enkel tulipan

Lördagen spenderades på mallet med Linda. Vi mötte Kajsa och Erika en stund innan de gick på bio. Sedan hängde vi hemma hos mig, när Kajsa och Erika kom spelade vi lite sällskapsspel.

Idag, söndag, hängde jag med till en italiensk resturand med min v-familj och deras farföräldrar. E och M firar nämligen 12 år som gifta idag! Grattisgrattis. Efter resturangbesöket åt vi tårta hos farföräldrarna. Det var tydligen N födelsedagstårta (?) men vi sjöng för både henne och tände ljusen igen för att sjunga för de gifta paret. Sen skulle jag sjunga happy birthday på svenska men jag fick blackout och sjöng "med en enkel tulipan på märkelsedan..." istället. Jag har fortfarande inte kommit på hur den vanliga går...

Direkt efter åkte jag till Linda för att kolla på Oscarsgalan med henne, Julia och Yvonne. Alla (utom Julia) hade trott att de var grammy awards vi skulle kolla på, men den var tydligen för flera veckor sedan. Här har man koll!

1 kommentar:

  1. Jag tror att jag hört nån väldigt ansträngt översatt Happy Birthday,som inte var värd att upprepa. Men ska de va, så ska de va "Ja må du leva!" ju.

    Pappa

    SvaraRadera