lördag 26 februari 2011

Backroad Gangsta!

Mamma... Pappa... Er dotter har blivit kriminell... På riktigt, det är sant...

Igår var vi på bio. Vi såg Unknow som var en väldigt bra. När filmen var slut gick jag ut genom EXIT högst upp i salen, för att alla andra gick neråt så jag tänkte att de skulle gå fortare. Vi kom ut i en korridor som ledde oss förbi en annan biosalong. Här har de text utanför salongerna där de står vilken film och vilken tid den börjar. Det stod I am number 4 (en film jag ville se) och den började 12.15. klockan var 12.13... Jag, Linda och Erica tänkte direkt: vi går in! Men var var Sandra och Kajsa? De åkte i min bil så jag kunde inte lämna dem. De hade gått ut den vanliga vägen och var nere i lobbyn där man köper snacks. Vi ringde dem, men de förstod ingenting och de kunde inte gå tillbaka in i salen för att ta vår väg då det kommit personal som sa åt dom att gå ut. Då hittade vi en hiss som kom ner precis där man köper popcorn. Så vi vinkade till oss Sandra och Kajsa och åkte upp igen. För att sedan gå in i salen alldeles lagom! I am number 4 var sjukt sevärd! Kanske bättre än Unknown  faktiskt. Så det vart en väldigt värd kväll :)

3 kommentarer: