onsdag 16 februari 2011

Män som hatar kvinnor

Igår var jag på banken för att skaffa kort. Kvinnan som hjälpte mig var ett superstort fan av de svenska Millenium filmerna. Det var de första hon började prata om när hon fick veta att jag var svensk, de var också de hon fortsatte prata om. Värsta kul :) Hon frågade om de blir en fjärde och jag sa att författaren var död. Hon hade ingen aning om att det var böcker från början och att de håller på att göra en amerikanska version. Men helt galen i dom de var hon.

Jag kände mig jätteelak mot Ty idag. Jag skulle åka men han vägrade att komma in. Jag försökte med allt, ropade och lockade med skinka. Om man får skinka brukar han komma spingandes men inte denna gång. Tillslut tog jag Keira i ett koppel och hans koppel i handen och gick för att få in honom. Då kom han eftersom han trodde vi skulle ta en promenad. Stackarn. Jag berättade det för M och hon sa att hon också brukar vara elak och lura honom.

PS. Emma ska till NYC med familjen 20-26 april, gjorde min kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar