söndag 6 februari 2011

Kaninens år

Idag var jag med min värdfamilj i Kina Town och kollade på parad. De firade kinesiskt nyår. Paraden var kanske inte jätterolig, det var några roliga drakar men annars var det mest reklam. Fast det var trevlig sen att åka och äta och deras mormor var med hela dagen (hon som jag träffa min andra dag här). Hon är så pratglad och positiv och tycker allt är så roligt hela tiden. Hon ska tydligen med till Mardi Gras, kul!

Lite "gamla" och nya bilder
Jag med mina köttbullar på IKEA (de hade bacon i potatismoset)

Vi åt sushi i fredags. Maten gick på ett rullband bakom mig, man tog bara de man ville ha. Tallrikarna hade olika färger =olika pris. Så man visade bara tallriakrna och betalade. Coolt!

Regningt New York

Kinesisk parad (enda coola draken)

Ps idag lärde jag mig att Super Bowl bara är en match, finalen, och inte en hel tunering typ som VM

1 kommentar:

  1. Hej gullunge :) Jag har de kanon, hur har du de? har hundara rymt nå mer ;) haha
    Tack, hoppas jag håller ut den här gången :)
    vi får skypa nån dag, miss you babe! <3

    SvaraRadera