måndag 14 mars 2011

Vuxenpoäng

Förresten så tankade jg själv för första gången förra veckan. Där jag bor i New Jersey behöver man inte stiga ur bilen, man säger vad man vill ha så gör de det åt en. Nu var jag i New York state och där har de inte samma service. Det var en snäll man på kryckor som hjälpte mig dock. En en grej att bocka av på vuxenlistan.

På tal om vuxenlista så lyssnade jag på P3 för länge sedan där de diskuterade när man egentligen är vuxen. Ena radioprataren kom fram till att det är när man har en godispåse i kylen utan att äta den. Jag är alltså inte fullt vuxen enligt den principen. Jag slängde mina diam under sängen för att inte proppa i mig hela påsen. Om de är i en låda är de enkla att nå men om de är under sängen känner jag att det är patetiskt att krypa under sängen bara för att ta några... Det funkade i alla fall :)

1 kommentar:

  1. HAHAHA känner igen mig med godiset där ;) haha

    SvaraRadera