fredag 20 maj 2011

Amerikanare lever på stenåldern

Imorgon blir det roadtrip till Six Flags. Jättetaggad!!!
Måste bara slänga in ett litet inlägg om amerikanare ändå. Jacob bor 45 min bort och har ingen bil. Tar han bussen kommer han till Palisades Mall kl 9 på morgonen. Då är vi redan på väg till Six Flags. Därför frågade jag om han kunde sova här (eftersom jag kör åker vi från mig). M såg först väldigt skeptisk ut men sa sedan OK när hon förstod att det var en kompis och ingen pojkvän. Dock fick jag ett mail idag där hon verkade ha ångrat sig och hon visste inte rikigt vad E skulle tycka om saken. Nu verkar det dock som att han kommer att få, hon ska bara prata med E först. Lite gullig är hon i alla fall när hon skrev att det var Okej, fast det känns lite konstigt, vet inte varför dock eftersom S:s vänner är här hela tiden. LOL*

För guds skull! Han är en aupair-kompis, han ska sova i eget rum och jag är för tusan 20 (om en dryg månad tihi). Drygt att ha en penis i detta kvinnodominerande yrke...

*LOL = Laughing Out Loud

1 kommentar: