måndag 16 maj 2011

Ett litet steg för mänskligheten, ett stort steg för förhållandet

Den här helgen har nog vart den lugnaste sedan sedan jag började komma iordning här borta. För första gången på kanske tre månader var jag inte inne i city.

I fredags var svenskgänget på bio. Vi såg Something borrowed, den var jättebra och klart sevärd. På lördagen blev det lite shopping i mallet. Eftersom vi bestämt och skuta på Six Flags resan till nästa helg hade jag råd att köpa lite grejer. Inhandlade min första märkes väska. Ett par byxor (äntligen, såå trött på kjol), en kjol, ett skärp och ett halsband.
På kvällen lagade jag, Linda och Aleksandra mat och hyrde film. Blev Love and other drugs, bra den med.

Vaknade vid ett på söndagen, åkte till Aleksandra och kollade på Black Swan, åkte tillbaka till Linda. Jacob kom på besök och vi såg Hitta Nemo.

Blev väldigt mycket filmtittande denna helg, men i framtiden är helgerna fullspäckade igen. Nästa helg är det Six Flags och kurs som gäller, sedan är det Boston och efter det Niagara fallen!

Jag och Linda tog ett stort steg i vårt förhållande denna helg. Jag har numera min egen tandborste hos henne. Våra övernattningar brukar inte vara så planerade så vi tyckte att det var dags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar