onsdag 4 maj 2011

Lov betyder inte lov

Förra veckan hade ungarna spring break, det betyder inte lov för mig utan jobb heela dagarna. Jag förstår inte hur de som har mindre barn pallar jobba så mycket! Veckan gick sinnesjukt långsamt, ovanlig då veckorna brukar svissa förbi. Nu är det vanlig vecka igen, sköönt! I måndags träffa jag Aleksandra som varit borta i två veckor, jättekul! I går blev de Ben and Jerrys med svenskorna :) Gjorde läxan med Erica och idag blev det lunch hos Sandra. Nu kollar jag på de nya Gossip Girl avsnitten.

På fredag slutar jag tidigt. Det är Mothers Day tea på skolan. Verkar vara värsta grejen. Flickorna har fått nya klänningar och högklackade skor och det kommer vara en röd matta de ska gå på. De har också övat på att sjunga Bruno Mars "just the way you are" och ändrar girl till mom. Dock ska jag jobba på kvällen ändå. Lindas hostmom har en jättestor överraskningsfest för sin pojkvän och jag ska passa en av hennes gästers treåring. Men de blir nog chill, typ titta på TV när han sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar