tisdag 25 januari 2011

Bäst eller BÄST?

Jag är inte så lite stolt! Jag hittade till gymmet i en annan stad/samhälle/område helt utan GPS!

När jag såg att GPS lagt av bestämde jag mig för att slopa planen att kolla in gymmet och försöka hitta minicentrumet i området istället. Jag hann inte långt innan jag såg en skylt som pekade åt vilket håll samhället där gymmet ligger. Ska jag chansa? Oh yes I did! Jag kom upp på motorvägen och lyckades ta mig till gymmet på det traditionella viset, skyltar och fråga efter vägen. Vägen hem gick ännu smidigare.

Gymmet är dock det tråkigaste någonsin. Inte som friskis och svettis där man kan göra olika utan det är bara ett jättestort gym. Får se om jag hittar något annat mer sportit, måste dock bestämma mig idag för att få halva priset..

2 kommentarer:

  1. Halva priset, kan bli dyrt - om man inte använder det. Gäller i alla sammanhang. T ex vid rea.
    Förresten- i bondfångeri är det ett mycket användbart knep: Det är nu eller aldrig som du har chansen att tjäna (spara) mycket pengar.
    Bara om man vet vad man vill ha, kan man gripa tillfället i flykten.
    tips från coachen

    hälsningar
    din snusförnuftiga Pappa :-)

    SvaraRadera
  2. KARTA!!!!!!!!

    Denna föraktliga tingest. Men......
    :-)
    Pappa

    SvaraRadera