söndag 23 januari 2011

Ett litet inlägg om mat

Tänkte bara förklara lite om maten här i USA. Favorit pizzan här är med bara ost. Men man kan också svamp ELLER oliver ELLER pepperoni, gud bevars om man har BÅDA.

Igår beställde jag en ceasarsallad. Jag brukar inte äta det så jag vet inte exakt vad den inehåller men jag tänkte typ lite olika sallader, en tomat kanske, lite andra grönsaker, krutonger och så hade jag för mig att den har kyckling när man beställer hemma i Sverige. In kommer det en tallrik (chockernade liten faktiskt, bara de onyttiga grejerna som är stora här tydligen) med endast isbergssallad och lite krutonger.WOW

För först gången i mitt liv räknar jag kalorier. Eller nej det gör jag inte, så stor koll på vad det är har jag inte, nä jag räknar onyttighet istället typ ungefär

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar