måndag 31 januari 2011

Andra jobbveckan

Det har inte varit en sån händelsefull dag idag. Planen var att åka in till centrumet 5 min bort, klippa mig och sedan bli medlem i ett gym och kanske träna lite på direkten. Inga affärer var öppna, det stod inte heller när de var de, måste kollas upp... Och jag hade glömt pengarna till gymstartavgiften. Så jag åkte hem och gjorde pizza och skypade. Ytterst trevligt.

Morgondagens IKEA-med-Linda planer åkte i soptunnan när min counsler vill ha möte med mig. Fast det är skönt att de blir gjort så får jag svar på mina frågor m.m. Om inte snön förstör allt förstås.

Imorgonkväll blir det spinning med Theresia (kontaktannons svensken).  Då jag inte tränat på två månader är jag SJUKT TAGGAD hoppas det är bra musik bara

Kan även meddela att jag har varit ifrån Sverige i 15 dagar nu. Det slår mitt förra rekord på 14 dagar. Fatta att jag hoppar direkt från 2 veckor till drygt 52 veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar