onsdag 19 januari 2011

New York New York

Blir bara en kort update da klockan ar halv 1 pa natten. Ikvall var vi en snabb rundtur i new york vilket var jattekul. Min dator ar fortfarande cp (typ nagot virus (?) som tagit over och kraver ett losenord jag inte har). Hoppas hoppas att det kommer losa sig da jag vill ha svenskt tangentbord. En vit tjej fran sydafrik sa att jag var sot och sag ut som en poslins docka, da log jag lite fanigt. Imorgon traffar jag familjen for forsta gangen. Det kanns inte som vi ar i USA eftersom vi spenderar all tid pa hotellet. Det kanns ocksa som att det har gatten vecka for mans sitter 8 timmer per dag och bara lyssnar pa Joan som  pratar overdrivet tydligt (men hon ar duktig)

2 kommentarer:

  1. Nu har du träffat din familj! Wiii Hur är dom och hur känns det? :) Låter lite tråkigt att ni har varit så mycket på hotellet, men det kanske är bra också. Du bor ju ändå i närheten så du kommer antagligen att uppleva NY hur många gånger som hellst det närmaste året. När du är stabiliserad (eller innan om du känner för det) måste du höra av dig så att vi kan skypea, installerade det på datorn igår så nu är det bara att ringa :) Saknar dig! Puss

    SvaraRadera
  2. Nu i helgen ska jag med familjen pa massa inplanerade saker typ till deras farmor ikvall, ngt anant pa lordag oh pa sondag ska vi fira nagons 50 ish brollopsdag. Men sen kommer jag vara sjalv pa dagarna och jag hoppas fa min dator att funka. Vore awsome om du skrev vilken mikaela :) (fast jag har mina gissningar) men oberoende vem det ar sa saknar jag dig! PUSS vi hors

    SvaraRadera